2011. január 30., vasárnap

förszt

Először január elején kezdett el motoszkálni bennem a gondolat*, miközben valamelyik vizsgára készültem: szeretnék egy blogot. Persze, mert lehet vele szöszölni, molyolni, és addig se kell tanulni. Aztán levizsgáztam, és rögtön jött a másik, már nem szerettem volna, akartam egy blogot. Kevés volt a fészbúk a molyolásra. Aztán megint készülni kellett, és akkor kértem egy blogot itt, és mindenféléket pakolgattam oldalra, meg felülre, meg rajzoltam fejlécet, hogy mégis valamilyen legyen. És most valamilyen.
Ilyenkor felmerülnek bizonyos kérdések, pé’dául, hogy:
a) Hogy a fenébe kezdjem el?
b) Minek?

Biztos sokkal ünnepélyesebb és meghatóbb lenne (vagy nem) azt állítani, hogy ez egy történelmi pillanat, életem első blogjába írom életem első blogbejegyzését, de az az igazság, hogy nem szoktam hazudni, csak füllenteni, ez meg nem fér bele. Hatodjára nem emlékszem, hanyadjára nyitok blogot, de szerintem még életemben nem írtam egy épkézláb „első bejegyzést”, szóval meg kell elégednetek egy ilyen nyomival.
Meg minek? Nemtom, igazán. Lehet azt kéne leírni, mire ne számítson senki itt. Nem lesz(nek)
  • mélyenszántó gondolatok könyvekről, filmekről, az életről, párkapcsolatokról,
  • sőt, mélyenszántó gondolatok,
  • világmegváltás,
  • politizálás,
  • lelki életemet ecsetelő bejegyzések,
  • főzőcskézős fortélyok,
  • logika,
  • bejegyzések naponta,
meg most nem jut eszembe, de biztos bővülne a lista, ha kicsit gondolkodnék (például nyilván nem lesz olyan bejegyzés sem, ami az asztrofizikáról szól).
De lesz(nek) például:
  • nyafogás,
  • morgás (azt nagyon szeretek),
  • dicsekvés (bármivel, amit eská sikerült létrehoznom),
  • dőlt betűk,
  • zárójelek,
  • áthúzások,
  • lábjegyzetek,
  • fura szavak,
  • saját „viccek”,
  • egy halom akármi és egész rakás más”.
Minek? 
Leginkább azért, mert új félév kezdődik, és a dolgaim elvégzésének halogatására már kevés az, hogy elültetek néhány csokivirágot, learatok pár szörnykaktuszt és cukorfát, és belinkelek egy Palyabeját a fészbúkon.


* Na jó, már sokkal előbb is, de az más blogok első bejegyzésében szerepelhetett vón'.

1 megjegyzés: