2011. március 1., kedd

frászberényi képesnapok

Mondjuk februárban nem sikerült bejegyezni, de én ettől még nagyon optimista vagyok a bloggal kapcsolatban. Pé'dául a statisztikák is aszongyák, tegnap volt két látogató, pedig valljuk be, itt az égvilágon semmi nincsen. Na majd most.
Az van ezzel a Frászberénnyel, hogy elég unalmas általában, de néha sikerül ilyen elképesztően nevetséges dolgokat felfedezni, és az ilyeneket én nagyon szeretem leképezni a telefonommal, aztán meg röhögve mutogatni mindenkinek. Szóval most ilyen képek gyönnek, amikből kiderül, hogy néha lehet vicces, ha az ember szobatársa egy Királylány, meg hogy az ötödikesek szeretik rávezetni a tanítókat a helyes megoldásokra. (Közben röhögök persze.)

(Ezt érdemes nagyban nézni, mer' akkor nagy lesz. Bár szép nem.)

(Ezt nem érdemes nagyban nézni, mer' csak homályos(abb) lesz.)

3 megjegyzés:

  1. node, hol a nájlonhajó? és a sztárvorsz gyurmák? elégedetlen vagyok. :)

    VálaszTörlés
  2. ó, ne türelmetlenkedjél már, a zisten áldjon meg. hát mit gondolsz, mivel töltöm majd beteg napjaimat a heverőn?

    VálaszTörlés
  3. jájj, most annak drukkoljak, h beteg maradj/legyé'?

    VálaszTörlés