2011. június 9., csütörtök

#1

Meglepő módon most pikkpakk még egy bejegyzés is következik. Sőt. Remek hír azoknak, akik a bejegyzések áradatát hiányolják: a mai napit is beleszámítva egymás után negyvenszer biztosan fogok "írni". Sajnálom. Nyilván hisziapiszi, de néhányról már előre gondoskodtam is*. 
Az van, ugyanis, hogy a napokban találkoztam ezzel a "100 day photo challenge" nevezetű minekhíjjákkal és ennek 50 vagy 30 napos variációival. És mivel szigorlatra kéne készülnöm szeretek játszani, úgy döntöttem, nekem is kell a rövidebb változat. 
Az első nap feladata: egy fotó + 10 tény saját magadról. 
Nemá. Lusta vagyok 10 érdekesnek tűnő tényt kitalálni írni. Aztán a feladatokat is átfutottam, és sok nem tetszett. Szemezgettem a 100 napos változatból, néhányat lecseréltem, a 10 tényért pedig plusz 10 napig rakosgatom a remek képeket. 
40 napos fotós kihívás. Raaaajta:

egy kép rólad
* Elég menő ez az ütemezett bejegyzés dolog, nem?

Ha érdekelnek a feladatok...




#1 egy kép rólad
#2 egy kép rólad és valakiről, aki a legközelebb áll hozzád
#3 a kedvenc sorozatod szereplői
#4 az éjszakáid
#5 egy régi kép rólad
#6 valaki, akivel szívesen helyet cserélnél egy napra
#7 egy hely, ahova el szeretnél jutni
#8 egy kép, ami mindig megnevettet
#9 egy kép arról, amit legutóbb csináltál
#10 egy kép rólad és egy családtagodról
#11 amitől félsz
#12 egy kép valamiről, amit te csináltál
#13 amit utálsz
#14 amit szeretsz
#15 a kedvenc előadód
#16 aki nélkül nem tudnád elképzelni az életed
#17 amit meg szeretnél tenni, mielőtt meghalsz
#18 valaki(/valami), aki(/ami) inspirál
#19 amit gyűjtesz
#20 legnagyobb bizonytalanságod
#21 egy kínos kép a gyermekkorodból
#22 a legkedvesebb holmid
#23 a kedvenc rajzfilmszereplőd
#24 valami, amiben jobb szeretnél lenni
#25 a kedvenc könyved
#26 a kedvenc ruháid
#27 a nappalaid
#28 valami, amit kaptál
#29 egy kép, ami mindig képes mosolyt csalni az arcodra
#30 az egyik rajzod
#31 a kinti időjárás
#32 egy kép rólad a középiskolából
#33 a film, amit legutóbb láttál
#34 egy hobbid
#35 amit legutóbb vettél
#36 egy jegy valahonnan, ahol voltál
#37 valami, amit te sütöttél
#38 kilátás a hálószobád ablakából
#39 a kedvenc idézeted a kézírásoddal
#40 egy kép rólad (amit ma csináltál)

1 megjegyzés: