2012. január 2., hétfő

2011-ről (abc-s képeskönyv)

Egyrészt búék.

Másrészt: a 2011 év végi bejegyzés nem jött össze, és mivel a memóriám nem a régi, meg még a memóriám sem a régi, úgy döntöttem, ilyen "mi jut eszembe az abc betűiről" meg ilyen összevissza képeket beillesztős 2011-es bejegyzést írok. Nesztek.

Attila. Ennnyi publikus fér a témába: <3
Állatkert. Kettő. Najó, szinte három. Sőt, szinte négy.

frászberényi állatkert
Hortobágy
debreceni állatkert
veresegyházi medveotthon


Blog. Már majdnem egyéves.
Csoki. Forevör.
Denise Austin. Mondjuk, lehetne bűntudatom, hogy hanyagolom. Lehetne.
Eská. Amiből idén kevesebb valósult meg, mint szerettem volna, de tervem rengeteg volt.
Főzés (meg sütés). 2011 volt az eddigi legkonyházósabb.
Gyakorlat. Hipiszupi volt. Tényleg. (Úgy tűnik, nem tévesztettem pályát.)
Hülyefrászberény. Utoljára ilyen sok.
Idegösszeomlás. Egy kis őszi, kellemes.
Julie and Julia. Biztos nem is olyan jó film, meg Meryl Streepről biztos lehet nem méltatólag is nyilatkozni, de két hét alatt azért megnéztem kétszer. (És nem utoljára.)
Körömlakkmánia. Mint az közismert.
Laminált padló. Megpecsételte a nyarunkat. Meg a nyaralás utáni alvásomat.
Macipark
Névnapra. 

Nyaralás. 2011 a legnyaralósabb is volt. Najó, egyszer tavaszoltunk, meg őszöltünk is. Szóval: Székesfehérvár. Az idei legfainabb. Legfinomabb. (A pulykamellre gondolok tócsnibundában.)


Őszölés. Sárospatak. Az idei legviccesebb. (Meg a legfélelmetesebb is.) És kiálltam a próbatÉtelt.


Photo challenge. Nem befejezett, ofkorz.
Q**avilág. Ja, az jön.
Remény. Ó, igen, már látom a fényt az alagút végén.
Születésnap. A legfainabb, legszelermesebb.
Tavaszolás. Debrecen.



Úszás. Már majdnem.
Vízilabda. Meccs kétszer is.
Wc-fertőtlenítés. Soha eddig ennyiszer. (Hála a brendnyú szobatársnak.)
X-faktor, ami kit érdekel, de a sztori Grétiről az új (egyik) legviccesebb történetem.
Yoda, ami hogy jön ide. (Most mi a fenét írjak ipszilonnal?) Ja, néztünk régi sztarvorszokat. Meg sztarvorsz-gyurmákat is gyúrtam. Bizony.
Zen. Idén sem volt közöm hozzá. 

2011

Na pá, 2011. 

1 megjegyzés: