2012. március 8., csütörtök

mindenféléről

Na, mindenkit megnyugtatok, hogy Miasarus, A Növény él és virul. Mondjuk, képet most nem tudok csatolni, de nyugodtan elhihetitek. Nemcsak él és virul, hanem növekedésnek indult, úgyhogy hamarosan nagyobb cserépbe fog költözni. Sőőőőt, a hónaljában (értsd: a levelei alatt) újabb bimbók jelentek meg, úgyhogy most nagyon optimista vagyok A Növény jövőjével kapcsolatban. 

"Köszöntöm a nemzetközi nőnap alkalmából a nemzetközi nőket!" - az egyik kedvenc köszöntésem volt, a mai napig. A nőnap fain dolog, pláne ha kistanítónéniskedik épp az ember lánya, mert akkor nem csupán a szelermétől kap virágot, de még a kis harmadikosok is meglepik egy doboz bonbonnal. Hát nem vették el a kedvem.

Újabb mániám is van, illetve inkább csak továbbfejlesztettem a körömlakkoholistaságom, szóval tegnapelőtt ezt műveltem:

virágos
forrás: Fitt Pipacs

Mondjuk a kép már megint kaki, legközelebb a fényképezőgéppel állok neki, ígérem. Megint kihegyezett hurkapálcával dolgoztam, pedig a fekete egy dekorlakk vékony ecsettel, ajándékba kaptam, bibí. Kis csalódást okozott, mert az ecsetből összevissza kiállnak szálak, úgy meg elég nehéz vele dolgozni. Pedig oriflém (mint az összes többi szín, ami most a körmömön van), a zorfilém lakkjaim eddig meg hipiszupik voltak*. Bár itt is az ecsettel van baj, ami meg kit érdekel, mikor ilyen szép körmöm van már megint. 
Az van, hogy körülbelül 15400 képet gyűjtöttem a jövendőbeli lakkozásaimhoz, ráadásul amikor épp nem tanítok a zoskolában, akkor tervezgetek, mintákat rajzolgatok, vagy éppen elköltök fejben egy csomó pénzt (fehér lakk is kell, meg aranyszínű, meg olyan csillámos, meg sárga, meg zöld, meg blábláblá...). 

Ha már megint képeket töltök fel, akkor megmutatok valamit, ami szerintem csak a frászberényi főoskola géptermében lehetséges: 
haláááááál
Na. Agyő.




* Aki még körömlakkmán, annak megsúgom, hogy EGY HÉTIG bírják a zoriflém lakkok, bizony. 


(további körömlakkoholistaságokért katt)

2 megjegyzés:

  1. Ancsi, több megjegyzéssel élnék:
    1. Lassan Bálint gazda leszel, nagyon büszke vagyok! :)

    A zén körömlakkjaim egy hétig se, beírok má vhova.

    Valamint az én gépem ugyanezt csinálja. :'( hüpp.

    VálaszTörlés
  2. Ugye? :) Szerintem még ilyen sokáig nem tartottam életben növényt.

    Ne izguljá', a essence körömlakkok nekem is már másnap pattogásnak indulnak, a miss sporty meg három napig bírja, de pöttyösen csak az ötödik nap kezdett el lepattogni. A zoriflém viszont ilyen fain.

    Részvétem a kék halál miatt.

    VálaszTörlés