2012. március 1., csütörtök

a pöttyökről és a növényről

Tájékoztatásul közlöm, hogy a körmöm világos lila alapon sötét lila pöttyös.
még azt is tudom, hogy a menő
körömdekorálók lakkal képezkednek
A kép k@ki lett, ellenben marha lelkes voltam, meg azonnal dicsekedni kellett*. Mondjuk, ha a bal kezemről készítettem volna, az én mesém is tovább tartott volna még rosszabb képet mutogathattam volna, jobb kézzel elég bénán pöttyözök ugyanis. (Kétféle körömlakk kellett hozzá, meg hegyesre faragott hurkapálca. Rém rettentő bonyolult.)

Különben meg az előbb derítettem ki, hogy a szülihetem keretében a Sógorandótól kapott növényt korallvirágnak hívják (?), és ha nagyon megnyúlnak a hajtásai, akkor vissza kell vágni (???), meg hogy hajlamos bogarasodni (? Na jó, ezt még értem). Meg a fényt is szereti. Meg akkor kell újra locsolni, ha kiszikkadt a földje. Meg tápoldatozni is lehet kéthetente.... Szurkoljatok, hogy ne nyírjam ki. 

ő a korallvirág.
(bocsi, még nincs neve)
És ha már így belejöttem a homályos, nyomi képek mutogatásába:

Gréta, a tojás és a meglehetősen
sok mosatlan edény



például A vizilő orra alá dugtam a kezem minden egyes elkészült köröm után, diadalittas huhuhú-zások közepette


(további körömlakkoholistaságokért katt)

3 megjegyzés:

  1. Imádom a pöttyös körmöket!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Pipacs, a pöttyök imádnivalóak, biztos azért. :)


    Goló: má' nincs visszaút. ne is keresd.

    VálaszTörlés