2012. május 27., vasárnap

nem államvizsga tételekről

Zooey Deschanel
Életem édese a jó öreg pünkösdi nyaraláson van*, szóval a tegnap estét itthon töltöttem. Mondjuk, aludni nem tudtam, ezért 2 epizódot is megnéztem a New Girlből. Nos, Zooey Deschanel a szívem csücske, ezért (meg mert még a Columbo pilotja is kaki volt)  a borzalmas első után adtam még egy esélyt a második résznek is. És most egyáltalán nem értem, hogy a francba kapott az imdb-n és a port-on is jó értékelést (jó, a porton csak 5 szavazat, de 10/10?! wtf?), ugyanis ez a sorozat béna, erőltetett és cseppet sem vicces, inkább kínos. De elhiszem, ha azt mondjátok, hogy a harmadik résztől hipiszupi, szóval nem adom fel, lehet, ha legközelebb itthon töltöm az éjszakát, akkor megnézek még egyet. 

De, hogy ne csak borzalomról legyen szó, hanem egyéb szívemcsücske-dolgokról ös, ezért elárulom, hogy annyira birizgálta a fantáziámat a paradicsomos bruschetta a Julie & Julia-ból, hogy ma csináltam, bár friss bazsalikomlevelet nem szereztem be, és kaliforniai paprikát se raktam rá, meg azt a zöld izét se (uborka? cukkini?), viszont aprítottam hagymát is a cuccba. Hárman is azt mondták (najó, az egyik én voltam), hogy finom, bár a képzeletemben ez egy sokkal szuperebb izé volt. Azér' fain. 

paradicsomos, hagymás bruschetta eská

Ja, azt meg lehet, hogy észre se vettétek, hogy felül ilyen flikkflakkok lettek, miszerint: könyvek betűrendben, körömlakkoholizmus, wishlist. Remek hírem van: ezekre rá lehet kattintani, és az elsőnél a marha érdekes 2012-es projektemet** láthatjátok, a másodiknál eddigi körmös képeimet, a harmadik meg egyértelműen kívánságlista, csak hogy el ne felejtsem mit is akarok, illetve ha valaki meg akar ajándékozni, ne legyen tanácstalan (figyelsz, Isti?!***).




* lányoknak tilos. illetve, tegnap aszonták: "te nem jöhetsz, mer' neked cicid van."
** az abc betűihez írókat/költőket rendelek, és elolvasok tőlük egy-egy regényt/kötetet
*** aki az öcsém, más Istik nyugodtan figyelmen kívül hagyhatják a felhívást****
****mondjuk, ő meg nem olvas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése