2013. január 8., kedd

2012-ről

Igaz, most álló nap itthon ülök, mégis igazán nehéz volt megszülni a bejegyzést. Azt hiszem, az újévit felülmúlni nem is lehet. :) Na jó, íme a hagyományos évzáró poszt. Juhú. 

Arcszőrzet. Nem nekem. Élien a nósévnovember! Meg a borszalon! :) Főleg a rozék!!!!4négy


Blog. Eddig 2012 volt a legblogolósabb. Na jó, a publikus fajtából.
Csoki. Forevör!
Diploma. Olyan nehezen akarták ideadni, hogy aszittem má sose.
Ebek. Egy rakás. 



Fogorvos. Sokszor. Túúúl sokszor.
Gazdag... idén se lettem.
Hülyefrászberény: gúdbáj! :)


Iskola, mint munkahely. Bizony. 


JuhúPou! 


Költözések. Januárban ki a kollégiumból. Júniusban a többiek Aldebrőre, én meg Attila szobájába

 
Lakkmánia. Ugye.
 

Macipark. Again.

Nikon. <3

 
Nyaralás: Szeged. Az eddigi leghosszabb.

Okostelefon. Nyú láv.


Öt év. <3 Örökkéig. 


Óaforraltbor. <3
Őszölés: Mátrafüred. Túrázósos. Cicákos.

 
Putrikocsma, a legfantasztikusabb nyári munkahely.  


Rozéfröccs vagy a rozé éve volt.
Sült gesztenye. Ja, az is megvolt (életemben először 2012-ben), szóval 100%-ig teljesítve a terv.
Szemüveg. Nem nekem. Szépgyerek. 


Textilfilc: új kedvenc. 




Úszás. Kettes. :D Juhé.
Varró Dani: Akinek a foga kijött. Mármint nem Varró Daninak jött ki, hanemhogyna.
Why are you wearing a tux? - It's after six. What am I, a farmer?
Zenés kihívás: az első befejezett. :)


Ez most nem lett olyan vicces, mint a tavalyi. Tulajdonképpen sok fain történt, de néha meg egészen rettentő rossz dolgok jöttek egymás után, úgyhogy nekem olyan rossz szájízem van 2012 után. Szóval:


Búék. Megest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése