2013. február 13., szerda

a cselendzsdéjről

Azt még nem is mondtam, hogy megdöbbentem, hogy 22 (igen, 22) rendszeres olvasóm van. Bizony, és a 22-ből csak 8 (igen, 8) az, aki ismerősöm irl vagy online korábbról. Szóval: srácok, követőim, köszi. és pacsi! (My followers: thanks! high five!)



Eredetileg is terveztem, hogy csinálok ismét fotós kihívást, de most komolyan. (Tényleg. Komolyan.) A 22 követőnek meg azért is lehet örülni, mert a 22 az egyik kedvencem. Ennek örömére úgy gondoltam, ne csak egyedül csináljam. Tessék csatlakozni a fantasztikus photo a day challenge-hez. Jupí! (Ez egy egész évig fog tartani, bizony.) ("Are you ready for some photo taking fun?" Come, play with me!)
Nem bírtam kivárni a márciust a kezdéssel, úgyhogy most a közepébe csapok. Meg aki még szeretne. Íme, február:

forrás: fat mum slim

1 megjegyzés:

  1. I`m now following now, hope you will do the same
    xo

    http://chicroute.blogspot.ro

    VálaszTörlés