2013. május 16., csütörtök

szerelemcsütörtök #1

Az utóbbi időben egész sokat gondolkodtam, mi legyen a blogommal. Tulajdonképpen a befulladt fotós kihívást is azért kezdtem el, hogy legyen már bejegyzés, de - mint már többször kiderült - ezek a dolgok nem igazán nekem valók. Azt sem tudom, mi miatt van. Nem tudom, hogy maga a blogolás az, amit elhanyagolok, vagy a minden mást a munkán kívül. Végül is, mióta dolgozom csak két könyvet olvastam végig. De egy biztos: megváltozott számomra a blogolás. Persze ehhez sok köze van annak, hogy mostanra félig-meddig nyilvános. Korábban titokblogoltam, illetve inkognitóban, és senki nem tudott róla, úgy könnyebb volt akármit leírni. Most más. Erről még fogok írni később.
Na, valamikor áprilisban hirtelen rádöbbentem, hogy teljesen megfeledkeztem a blogszülinapról. Ez elég szomorú. Szóval elgondolkodtam, kell-e valami, amit már nem tudok úgy csinálni, mint régen. Aztán hétfőn vettem egy rajzkészletet, pedig már hónapok óta nem rajzoltam igazán, legfeljebb a gyerekek emlékkönyvébe. A blog marad. De kell egy kis kényszer, hogy bejegyezzek, így lesznek új rovatok a hónapló bejegyzések mellett. Az egyik ilyen a szerelemcsütörtök, ami félig-meddig inspirációs, részben heti kedvences, képes, videós poszt lesz. Legközelebb már kevesebb rizsával. Jupí. :)

A tovább után kiderül, mi a pék ez. :)



Zooey <3
A múltheti hányattatások óta nem aludtam egy fainat, szóval eléggé ki vagyok borulva, mert ez a dolog közös kedvencünk a hölggyel. 

bájszikkel
A képen nem Ludovika van. Sajna most van valami betegsége szegénynek, úgyhogy életem édesének lovával közlekedtem ma. Nem is heti, hanem havi kedvencem a munkába kerekezés. 

A bőröm második tinikorát éli, szóval mostanában megint vakolom a képem. Először csak az essence-től nyert színezett krémmel kencéztem, de azóta már vettem brend nyú pirosítót, szempillaspirált és szemceruzát (!!!!!4!!444négy!4) is. (Van egy matt ajakkrémem is, de azt még nem mertem használni.) Nem tudom mi ütött belém. De valami feszültséglevezetős estén ilyen szemet szeretnék pingálni magamnak. 

Aaaaaaannyira szeretnék valami csipkehacukááááát!

eperszezon
Hohohohoho, hétfőn nem bírtam ellenállni a kísértésnek, és vettem fél kiló epret. Mondjuk nem bántam meg. Nyami. 

fonatok
A hétvégén nem volt kedvem hajat szárítani, úgyhogy befontam, szóval a hétfőm, keddem hullámosan telt. Így rájöttem, hogy a) jól állnak nekem a fonatok (bár még nem elég hosszú a hajam hozzá, sajnos), b) jól áll nekem a hullámos haj. Élien!

<3
Teljesen flúgos. Imádom ezt a nőt. Főleg mióta eltaknyolt a zegész világ előtt. :)

Ha valaki tudja, hogy lehet ilyen körmöket csinálni, légyszi, ne tartsa vissza az információt.

Életem első fogyókúrája. Kalóriákat számolgatok. És ki vagyok borulva.*

Jillian Michaels
Ő gyilkol a héten. Meg még közel egy hónapig. De nyáron mindenképp visszatérek hozzád, Denise, ígérem!

:D

hetimackó
<3

#hetem


 heti szeleremzene



(A képeket a we heart it-ről, tumblr-ről, fészbúkról, akárhonnan töltöttem.)

* Csokiiiiii, hiányzol!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése