2013. május 23., csütörtök

szerelemcsütörtök #2

Tizenegykor értem haza. Persze, ha ezt tudom, már tegnap beütemezem mára. Vagy megcsinálom délelőtt. Nem így lett. Másképp.
Holnap ápdét.

Ápdét 2013.05.24.: Elég sűrű hét volt, majdnem minden napra jutott valami, úgyhogy nem nagyon értem rá a bloggal foglalkozni, bár fejben azért többé kevésbé összeállt, mi az, ami idekerül. 

Kattinjá' a továbbra... :)



Penny először...
Ööö, feszültséglevezetés kéne hamarost...

A héten kiderült, hogy már szinte hordhatatlanná kopott a sarum. Igaz, már két éve megvan. Remélem található még ilyen típusú, mert nagyon megszerettem. 

Mondjuk, a málnára még bőven várni kell, de... *.*

Fonatok és masni. Instant szelerem.

Penny másodszor...
Űranyám, milyen pofákat tud vágni... :)

Juáááááj, de széééép!

Vesszen a fogyókúra, mert...

... csokit akarooook!!!!444négy!4

A régi részek a kedvenceim, de most tervbe vettem, hogy időrendi sorrendben végignézem az epizódokat. 

<3

hetimackó
:D


heti szeleremzene

Ofkorz, hogy Depeche Mode. Merhogy kedden ott voltunk a koncerten, bibí. Ez a dal pont nem volt, de a Never let me down again igen. (Kattinjá' csak, nem látszom, de ott vagyok a tömegben valahol. :))


(A képek forrása: fészbúk és we heart it.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése