2013. május 30., csütörtök

szerelemcsütörtök #3

Ma a tizedik idegösszeomlásom közben rájöttem, hogy azért sűrűsödtek be így a hetek (meg őrültek meg a gyerekek), mert már csak két hét van a tanév végéig. És addig még marha sok dolgom lenne, tervezni-, készíteni-, tanítanivalók.
Azért eminens voltam, és tegnap megszerkesztettem a képeket a mai bejegyzéshez. (Különben ez sem készül el időben.) Kicsit kevesebb képpel, de itt van! Illetve: a tovább után. :)




*.*
 Imádom a tavaszt, meg az esőt. De ez már nekem is sok. És egyébként is imádok szoknyában flangálni, úgyhogy már nagyon hiányzik. És - űranyám! - ezért a szoknyáért pl. megveszek...

szezám muffin
 Szezám utca és süti? Csak szuper lehet. :)

masni <3
 Imádom ezeket a masnikat. Hamarosan tutira beszerezek pár szép masnis hajcsatot.

 Százezer évig fog tartani, de egyszer egy ilyen manikűrt. Ez fix.

 Mündég. :(
:D

mozgás
 A héten elhanyagoltam a tornát (is) sajna, de következő hétre összekapom magam. Remélem.

Meryl Streep
 Fantasztikus ez a nő. Ez faktum. Akárhogy töröm a fejem, nem tudok jobb színésznőt mondani nála. De még csak majdnem olyan jót se. Imádom.

Jól áll neki a halál
 Életem édese például ki van borulva ettől a filmtől. (Pedig Brúsz, meg Meryl!!!44négy!)

 Mióta dolgozom alig olvastam. Marhára hiányzik. Ha jön a nyár, igyekszem kicsit pótolni, és indokolatlanul sok könyvet elolvasni. 

UP!
 Hétvégén megint megnéztük. <3 Még mindig hipiszupi. :) Mókus!

hetimackó

heti szeleremzene
hát ezt, gondolom, nem kell magyarázni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése