2013. július 9., kedd

a főhősnőről #3


Ez a mai rendhagyó bejegyzés lesz. Egyrészt azért, mert a héten már a második és nem az utolsó, másrészt pedig azért, mert a javát nem én írtam.
Biztos sokan találkoztatok már ezzel a "boyfriend tag" nevezetű kérdőíves miacsudával. A lényeg, hogy az illető bloggerleánnyal kapcsolatos kérdésekre nem saját maga, hanem a szelerme válaszol.
Ha beírjátok a keresőbe, többféle kérdéssorral találkozhattok. Én többől válogattam ki a nekem tetszőeket. Életem édese meg kitöltötte. Mert ilyen jófej, bibí.

Dobpergés.
(A válaszok a tovább után.)



1. Elmentek étterembe. Mit rendel?
májat

2. Milyen italt kér?
limonádét

3. Milyen ételt nem szeret?
gombás halat tökkel

4. Mi az, amit minden nap enne, ha tehetné?
palacsinta

5. Milyen tortát sütnél a születésnapjára?
csokistetejűt, ha tudnék

[oké. egyrészt A csokistetejű. másrészt: téves. a szülinapomra a mamámféle dobostortát kell. bár A csokistetejűt is megenném nagy fanyalogva. :D]

6. Kedvenc zene?
minden héten más

7. A tévé előtt ül. Mit néz?
valami sorozatot, esetleg csak úgy maga elé

8. Kedvenc sportcsapat?
rezeg, de ha muszáj, akkor ZF-Eger

[ühüm, nem vagyok egy sportrajongó, de a pólómeccsekre kijárunk, és ha elég izgi, tetszeni is szokott :)]

9. Sportolt valamit?
azt állítja kosárlabdázott még régen, de lehet, hogy csak viccel, viszont szeret biciklizni

[kosárlabda szakkör :D még általánosban - komolyan sose]

10. Cipőméret?
38, néha 39. pont amelyik nincs a boltban

11. Szeme színe?
barna

12. Milyen ruhákat szeret hordani?
pöttyöseket

[ez!!!44négy *.*]

13. Gyűjt valamit? Mi az?
körömlakkot, kék foltokat

[höhö:]

14. Kedvenc könyv?
minden héten más, most szerintem a Trónok harca 

[azért tisztázzuk, hogy az örök, letaszíthatatlan kedvenc Rejtőtől Az ellopott futár, de mindig van "épp most" kedvenc is. Trónok harca is az, egyelőre olvasatlanul. megkaptam, és szerelmesen nézem]

15. Ki a legjobb barátja?
remélem én, de ha ez nem ér, akkor a Gréta-Gogi-Polycsi tengely valamelyike

16. Honnan származik?
debrői lyány

17. 3 dolog, amiben jó és 3, amiben nem:
az elsőt nem írom inkább le, valamint kreatívoskodás és fetrengés; úszás, pontosan érkezés, vasalás (de a legutolsót talán még senki se látta, az is lehet, hogy jó benne)

18. Melyik az a szó, amit gyakran használ?
"héééééé"

19. Mi idegesíti fel őt?
az értetlenkedés

20. Miben tehetséges?
jól rajzol, énekel, kreatív. meg egyébként is egy zseni.

21. Furcsa szokások?
bőven van: félelem a mozgólépcsőktől, repülő rovaroktól, meg sok mindentől, amitől nem kéne, illetve komoly karlendítésekkel egyensúlyozva közlekedik.. szóval tényleg van bőven :)

22. Mi az, amit órákon át képes csinálni?
öregedés

[azt hittem, itt azt fogja írni, hogy mindent órákon át csinálok :D]

23. Ha egy mondatban kéne jellemezned, hogy hangzana?
gyönyörű, őzikeszemű és egyszer elesett fekve

[<3 és héééééé!]

24. Mikor találkoztatok először?
amire "emlékeszem" az 2007.06.23.

25 Emlékszel az első benyomásodra róla? Mi volt az?
hogy kicsit be van nyomva, és nagyon vicces pofákat vág 

26. Rögtön tudtad, hogy ő Az Igazi? :)
ezzel ő fenyegetett, de nem sokkal később már én is ezen az állásponton voltam

27. Van valamilyen hagyományotok?
névnapja körül maciparkba megyünk, novemberben meg őszölni, esténként szeretjük a pattogatott kukoricát

28. Mi az, amit csinálni szoktál, és azt kívánja, bárcsak abbahagynád?
cukkolom, dolgozom

29. Ki hordja a nadrágot a kapcsolatotokban?
mikor ezt írom is éppen szoknya van rajta, tehát...

[jó, ez hülyeség, természetesen én hordom a nadrágot a kapcsolatunkban]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése