2013. július 24., szerda

arról, hogy: "ónóóó, a hülye ébíszífemili kaszálta a Bunheads-t"

Nüüüüüüüüüüüüüüüüüeeeeeeheheheeee!!!!44négy
Ha valaki nem ismerné: a Bunheads a Gilmore Girls (ha valaki nem ismerné, annak nincs is mondanivalóm) készítőinek új sorozata volt. Igazából nekem sokkal jobban tetszett, mint a GG*, bár lehet, hogy csak azért, mert az utolsó egy-két évad él bennem élénken, ami valljuk be, egy kalap sz@r volt. Már bocsánat.
Amióta véget ért a Bunheads folyton a kaszálástól rettegve nézegettem a híreket, mert ahogy olvasgattam, a nézettség nem volt túl fényes. És tessék. Ennyi volt. Egy évad. Szomorú. Nagyon szomorú. 
És most szépen végignézem. Megint. 







 * ami nagy szó, mert a GG a legkedvencebb kedvenceim közül való


4 megjegyzés:

  1. Igazából én abban a hitben éltem, hogy már eddig is biztos volt a kasza, úgyhogy nem lepett meg a hír, de azért jelezném, hogy én is szomorú vagyok!!! :( Amúgy meg az elkaszált sorozatoknak illene legalább fél évadnyi esélyt adni egy korrekt befejezésre, mert ez így, félbehagyva nagy kitolás!

    VálaszTörlés
  2. Ó, igen, igazából már korábban lebontották a díszleteket, szóval szinte biztos volt, de most lett hivatalos. :(
    Illene, illene, de a csatornák általában tojnak a kevésnyi lezárást igénylő nézőre. Szomorúúúú.

    VálaszTörlés
  3. óóóó, pedig úgy vártam a folytatást. :(

    VálaszTörlés