2013. július 25., csütörtök

szerelemcsütörtök #8

Ééééésööö: itt a szuper szerelemcsütörtök. Se haj, se ruhákok, de csak összekapartam valamit. Kattintás után minden kiderül. :)











forrás: krémmánia
Általában Balea tusfürdőket veszek, de ehhez volt kuponom, így féláron hozzájutottam. Egyszerűen szuper az illata, imádom. Újravenni mondjuk nem fogom, mert az eredeti árát sokallom - mondom, a Balea termékek ára van az én pénztárcámhoz szabva.

forrás
1. és 2. kép: Misch's beauty blog

Az essence colour3 körömlakkok közül csak a "walk in the park" nevezetűre sikerült lecsapnom - sajnos a többi kedvencem elkapkodták a kiárusításkor. A zöld vége az egyik kedvencem, csak úgy, a fedőlakk nélkül, de most mégis a másik, a stop for an ice cream a szerelem. A 3. képen láthatjátok, hogy nem a párjára, hanem egy másik essence lakkra, a viva la greenre kentem fel, de az én képezőmet nem arra találták ki, hogy vissza tudjam adni, hogy is fest igazán ez a csillámos csuda.

forrás: bookline
A filmsorozatba teljesen belebolondultam, úgyhogy nem volt kérdés, hogy kellkellkell nekem az összes kötet. Egy kicsit féltem, hogy az összes poén lelőve, nem lesz izgalmas. Háhh, hülyeség. Szurkoltam, annak ellenére, hogy tudtam mi fog történni, ráadásul egy csomó karakter új színeket kapott. A terv: utolérni a sorozatot.

"– A varjak mind hazugok – bólogatott Öreg Nan a székből, ahol a kézimunkáján dolgozott. – Tudok egy történetet egy varjúról!
(…)
– Nem érdekel, kinek a történetei – mondta Bran. – Gyűlölöm őket.
Nem akarta a történeteket, és nem akarta Öreg Nant sem. Az édesanyját és az apját akarta. Futni akart Nyárral az oldalán, felmászni a leomlott toronyba, kukoricával etetni a varjakat. Szeretett volna megint a póniján lovagolni a fivéreivel. Azt akarta, hogy minden úgy legyen, mint azelőtt.
– Tudok egy történetet egy fiúról, aki gyűlölte a történeteket – folytatta Öreg Nan azzal a bolond kis mosolyával, miközben tűi egyre csak mozogtak, klikk, klakk, klikk, klakk, míg végül Bran már ott tartott, hogy ráordít."

forrás: olvassbele.com
A múlt héten a Nem, nem, hanem volt a heti szeleremkönyv, de azt el is felejtettem megemlíteni, hogy milyen szuperek az illusztrációk. Ezért is vártam nagyon, hogy enyém lehessen a könyv: Agócs Írisz csudálatosan vicceseket rajzol. Főleg a medvéibe vagyok tiszta szerelmes. Tessék gyönyörködni.

forrás: fansshare.com
Tegnapelőtt megnéztük a Ryan közlegény megmentését, tegnap éjszaka meg valamelyiken adták a Terminált. Tom Hanks annyira jó, hogy bár nem régen láttam, végignéztem, pedig tényleg marha későn volt. (Miért nem kapott ezért a filmért semmilyen díjat?) Azért általában, ha Tom Hanks játszik valamiben, az garancia, hogy nagyszerű film. Ha mégsem nagyszerű a film, Tom Hanks akkor is hihetetlenül jó. Bármilyen szerepben.

forrás: fanpop.com
hetimackó



Ó, a Bunheads. :( Ez az egyik kedvenc táncom a sorozatból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése