2013. október 14., hétfő

"díjakról" meg más ilyenekről

Még jóóóóval korábban kapott a blog díjat. Márhogy megint, ugyanaz a liebster blog awardos miacsuda, csak most másfelől. nallagtól, Criollotól jött a felkérés, Briszéisz meg visszakérdezett. Végre eljutottam oda, hogy válaszolgatok a kérdésekre, bár ahogy utólag átolvastam, nem voltam elég motivált. :D




Nallag kérdései:
1. Mit tartasz a legfontosabbnak az életedben?
A családom meg a szelermem.

2. Ha bármit megtehetnél/kipróbálhatnál az életben, mi lenne az?
Bármit? Pff. Nem tudom. Pedig már húsz perce töprengek rajta. Egy ideje gondolkodom a lovagláson, bár kicsit tartok tőle. :)

3. Mi a legkedvesebb emléked?
A szelermünk hajnaláról például szívesen nosztalgiázok. Az állandó üzenetfrissítgetésről, meg várni a piros borítékot, meg másfél óra alatt megtenni a húszperces utat.

4. Mi a célod az életben?
Nem vagyok egy karrierorientált spiné. Most még napközis nevelő vagyok, szeretnék majd tantárgyakat is tanítani, éneket mindenképp. Szeretnék még tanulni, a drámapedagógia érdekel. De leginkább családot alapítani szeretnék. Meg boldogan élni, míg meg nem halok. Punkt.

5. Melyik könyvet olvastad utoljára?
Most is épp olvasásban vagyok (Gárdonyi: Az én falum*), az utolsó, amit már befejeztem Kingtől A szem.

*"Mert olvasni is jó, meg aludni is jó. Mikor olvasok, úgy érzem, mintha egy másik embernek a lelke volna bennem, és ez gyönyörűség; mikor pedig alszom, úgy érzem, mintha az én lelkem volna egy másik emberben; és ez is gyönyörűség."

6. Melyik az a film, ami a legnagyobb hatással volt rád?
Olyan film nincs, ami pl. megváltoztatta volna a világnézetemet. De a Sophie választása után eléggé össze voltam omolva.

7. Mit nézel meg először egy másik emberen?
Attól függ, honnan látom először. :) De általában az emberek arcára nézek.

8. Melyik a döntő nálad: a szív vagy a józan ész?
Ha olyan kérdésről van szó, ahol már kicsit is játszik a szív, akkor nem nagyon van józan eszem. De azért olyan 70-30 az arány.

9. Mi az, amire a legbüszkébb vagy?
Amit saját magam értem el? Gondolom arra, hogy lediplomáztam.

10. Mi a véleményed a blogomról/rólam?
Szeretem olvasni a gondolataidat. Vidám, pozitív, elgondolkodtató. Sokszínű a blogod. Ja, és olyan vagy, mint egy ember. Pl. sose osztod az észt magas lóról. (Pedig lovazol is. :))

Criollo kérdései:
1. Karácsonykor csomagolópapír, doboz vagy tasak? Milyen mintásat szoktál választani?
Csomagolópapír valami nagyon vicces mintával. De tavaly csak sima háztartási csomagolópapírral borítottam be az ajándékokat. Nyomdáztam és rajzoltam rá, meg színes szalagokkal kötöztem be.

2. Kiskorodban milyen alvós játékod volt?
Volt egy ilyen kötött, vagy nem is tudom milyen macskám, úgy hívták, hogy Lyukasgatya. :) De már nincs meg. :( Utána következett Maki. Ő még megvan, bár a farka elveszett.

3. Volt olyan tanár a középiskolai éveid alatt, aki ki nem állhatott téged?
Valószínűleg. Elég hülye és pofátlan kamasz voltam.

4. Szeretnél majd egyszer esküvőt?
Ofkorz.

5. Félsz a vihartól?
Egy kicsit.

6. Kisiskola: emeletes tolltartó vagy egy szintes?
Szerintem volt mindkettőből. Nem nagyon emlékszem. Összefolynak az évek.

7. Volt ovis szerelmed?
Persze. Több is. Például szabópeti, mert szürke volt a pizsamája. :D

8. Melyik a kedvenc pizzád?
A mexikói.

9. Mi a legdurvább "csúnya szó", ami elhagyja a szád, ha nagyon eleged van?
Hm. Néha elég rondán beszélek. A munkahelyemen semennyire sem lehet, ugye, szóval itthon előfordul: b@szd meg, f@sza, k*rva. Satöbbi. 

10. Van-e olyan tevékenység, amire vágysz, hogy csináld, de még nem volt rá merszed/lehetőséged (pl falmászás, kenuzás, trombitán játszani, stb)?
Szeretnék megtanulni gitározni. Például. (Zongorázni is, bár arra már volt lehetőségem, úgyhogy nem ér.) Meg szívesen elmennék egy jobb agyféltekés rajztanfolyamra is.

Briszéisz kérdései:
1. Mi az, amivel bárhol, bármikor ki lehet hozni a sodrodból?
Az értetlenkedés. Megőrülök tőle.

2. Mi az, ami meg tud nyugtatni, akármilyen ideges is vagy?
Csoki.

3. Ha mehetnél egy kört a Tardissal, akkor térben és időben hova utaznál a legszívesebben és miért oda?
Például a 19. századi Angliába. Biztos csak a Hiúság vására miatt. :)

4. Szerinted melyik a legjobb történet, amit valaha megírtak, leforgattak, lerajzoltak, elénekeltek, vagy akármi?
Nem tudom. Nekem nincs olyan, hogy a legjobb. Most a Tűz és jég dala sorozatért bolondulok. Szerintem tökéletes a mitológia, a karakterek. Meg az egész. :)

5. Mi a legjobb ajándék, amit valaha kaptál?
Hát most a miskolctapolcai villámnyaralás vezet. :) De nem tudom. Mindig jót kapok.

6. Ha bárkit megüthetnél a világon legyen az élő, halott, létező vagy fiktív személy, ki lenne az? (Mi? Hogy ez a kérdés a Harcosok klubjában hangzott el? Csak véletlen lehet!)
Ha fiktív, akkor mondjuk Jane Eyre-t, mert borzasztóan idegesített. (Mondjuk ebből következik, ha halott, akkor Charlotte Brontët, a Jane Eyre miatt, ofkorz.) De most elviccelem. Sosem gondolkodtam még ezen.

7. Ha bárkit megcsókolhatnál a világon legyen az élő, halott, létező vagy fiktív személy, ki lenne az? (Ez nem volt a Harcosok klubjában!)
Természetesen csakis a Attilát csocsolnám meg.

8. Akár saját lakásod van, akár csak egy szobád, vagy csak egy sarkod a kemence mellett, mi az, ami ezt a helyed a sajátoddá teszi? Mi az a dolog benne, ami leginkább rád jellemző?
A rendezett rumli. :D

9. Ha bármilyen létező vagy fiktív munkát végezhetnél, akkor mi lennél? (pl.: vámpírvadász)
Most létező vagy fiktív? Ha létező, akkor azt csinálnám, amit most. (Vagy, ha tudnék, akkor írnék.) Ha fiktív, akkor boszorkány. Muhahaha.

10. Hiszel a természetfeletti jelenségekben? Milyen határig tart a hited? (pl: már a kísértetekben sem hiszel, vagy azokban még igen, de a yeti már túl meredek? Érthető ez így? ^^)
Nem igazán. Elég durvák a természeti jelenségek is, az kéne még, hogy természetfelettiek is legyenek.



Na, és most jön az, hogy én nem jelölök tíz blogot és nem írok tíz kérdést. Sőt, egyet se. Illetve...
Ezt a díjat már oda-vissza megkapta az összes blog. Szóval arra gondoltam, jöhetne valami új. Játsszunk egy kicsit!


Szabályok:
1. Linkeld a blogodon azt, aki meghívott a játékba!
2. Hajtsd végre a feladatokat!
3. Hívj meg annyi bloggert, amennyit akarsz! Vagy ne. :)
4. Írj te is feladatokat!
5. Tudasd a meghívottjaid blogján, hogy játszani hívod őket!

Nos, az én meghívottjaim:

A feladatok:
1.  Rajzold le magad! (Egyáltalán nem számít a rajztudás. Sőt: az sem fontos, hogy hasonlítson rád. Mondjuk, ha te most a rengeteg munkád miatt úgy érzed, mintha robot lennél, akkor rajzolj egy robotot! De ha egy igazi önarcképet akarsz rajzolni, azt is lehet.)
2.  Állíts össze egy válogatás "lemezt"! (Max. 15 dalból)
3.  Egyik nap készíts fényképeket a lábadról minden helyen, ahol megfordultál!
4.  Írj egy haikut! (Segítség: )
5.  Készíts listát minden dologról, amit a héten vásároltál!
6.  Rajzolj le mindent, ami a táskádban van!
7.  Fényképezd le egy hétig a vacsorádat!
8.  Egy gyerekkori és egy friss kép rólad
9.  Írd le az egyik napodat úgy, mintha egy krimi főszereplője lennél!
10. Fényképezz 3 piros dolgot!


3 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon jó! :D
    Köszönöm a meghívást, igyekszem eleget tenni a feladatoknak. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm a meghívást, a magam módján igyekszem majd alkotni valamit. :D

    VálaszTörlés
  3. jajdejó:):) köszönöm a meghívást! tökéletes program az őszi szünetre:)

    VálaszTörlés