2013. október 10., csütörtök

szerelemcsütörtök #10

Háhh. Legutóbb azzal kezdtem, hogy már két hete nem volt szerelemcsütörtök. Nos, most majd' két hónapja... Most viszont itt van, és már a tizedik, és egészen összekaptam magam (a bejegyzés erejéig), szóval egy csomó kép, meg minden. Nem is rizsázok tovább, remélhetőleg jelentkezem még többször is a hónapban (:D), másféle posztokkal is. Raaaaajta!




forrás: we heart it
Óóóóó, hörrr. *nyálat csorgat* Gyönyörűséges. Nagyon szeretnék egy ilye(smi)t. A héten vettem cipőt, ilyen bakancsszerűséget is próbáltam, de annak hosszú volt a szára, és az én rövid lábaimnak ez nem túl előnyös. Szóval egyelőre félretettem a dolgot, de attól még szeleremben égek. Tisztára.


forrás: we heart it
Inget is szeretnék. Ilyesmi stílusút, ebből a vékony anyagból. Nem muszáj szívesnek lennie. Lehet pöttyös is. (A teszkóban láttam egy szupert, de még leárazva is drágállottam, szóval valószínűleg turikörút lesz ebből.)

forrás: we heart it
Az új munkahelyem konzervatívabb, mint az előző. (Viszont sokkal rugalmasabb, emberibb, meg úgy egyáltalán: jobb ott dolgozni.) Szóval az utóbbi időben vagy nem kentem ki a körmöm, vagy csak valami nude lakkal festettem. Őszi szünetben valami totál brutál manikűr lesz, az fix.

forrás: we heart it
 Szép. Punkt.

forrás: we heart it
Ősz. Színes falevelek. Teázás. Fahéjas és narancsos csokis párologtató. Szupi.

forrás: wikipédia
Pénteken a Képzelt riport bemutatóján voltunk a színházban. A dalokat ismertem, a darabot először láttam. Kicsit féltem, de nagyon egyben van ez az előadás (bár néhol kicsit szájbarágós).

forrás: moly.hu
Először is nem mondanám heti kedvencnek, mert nem most olvastam, pláne nem most kezdtem. Sajnos nem sikerült befejezni a tanévkezdés előtt, így aztán nagyon elhúzódott. A véleményem meg: hátttő, nem is tudom. A végére már jóban voltunk, sőt, eleinte morgolódtam picit. Egyetlen hibája volt: a Királyok csatája után olvastam. A tűz és jég dala kötetekben nagyon erősek a párbeszédek. Hát, King nem ebben mester. Ráadásul húzza az időt, egyre csak növeli a feszkót, és az istennek se akar történni semmi. Aztán mégiscsak. Végre. Nem ez volt a legjobb, amit olvastam tőle. Azért még mindig kíváncsi vagyok a Setét toronyra. Is. 

"A bűntudat olyan, mint a viszkető kiütés: sosem múlik el egészen, mert arra készteti az embert, hogy foglalkozzon vele."

forrás: cbs.com
 Óóóó. A mentalistára nem is emlékszem, mikor kattantam rá. Valamiért nagyon vonzanak az olyan sorozatok, amiben egy tapló, érzéketlen tuskó a főszereplő (lásd Dr. House). Patrick Jane már rég nem az, mint az elején, de a sorozat sem. Borzasztóan ellaposodott, gyakorlatilag csak a Red John-részek voltak jók az utóbbi egy-két(-hár?) évadban. De maradtam, mert muszáj megtudni, ki ő. A 6. évad 1. része viszont fain volt, végre, bár elég kiszámítható. (Viszont azt gondoltam, ennek a sorozatnak csak valami szomorú vége lehet, mikor meglesz a főgonosz, ennek ellenére aszongyák, Red John még idén meglesz, a sorozat meg folytatódik.)

forrás: we heart it
Nincs hozzáfűznivalóm.

forrás: nem emlékszem
szemetek
:D 

forrás: nem emlékszem. fészbúk. gombolom.
hetimackó <3

Miért nem került még ide? IMÁDOM ezt a reklámot!!!!!444!négy Mündég röhögök rajta. Mündég.

Ez meg a viasaton a Gilmore Girls promójának zenéje. Azért is szeretem a zinternetet, mer az ilyeneket már seperc alatt ki lehet nyomozni.
(Hmmm. El kéne kezdeni a GG-t. Az elejéről. Megint. :D)

Hja, hát és a blogom. Hát nem lett egyszerűen csudaszép? Egyébiránt: ez az egyik kedvenc képem a lábamról, pedig alapvetően nem vagyok túl jó véleménnyel róla. :D

(Hé, amúgy mi az a hülyeség, hogy muszáj címet adni a moduloknak a zoldalsávban?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése