2013. november 3., vasárnap

i prefer happiness: örömmorzsák #1

forrás: nallag
Még szeptemberben csatlakoztam Nallag „I prefer happiness” címezetű kezdeményezéséhez. Bár azon kívül, hogy kiraktam a képet, sajnos nem sokat tettem. De azért gondolkodtam a dolgon. 
Aki ismer, az tudja, aki nem ismer, azzal most közlöm (bár a blogból többnyire kiderül), hogy alapvetően elég vidám spiné vagyok, de morgolódni is szeretek. Jó, lehet, hogy nem szeretek, de szoktam. Meg, valljuk be, mindig van miért. (Ha nincs, akkor is találok rá okot, elég szőrözős vagyok ugyanis. :)) Hétköznap mindig van valami. Felmérgesít ez, elromlik az, minden hülye megtalál. Persze vannak jó dolgok is. És ezek azok, amikre jobban kéne figyelni, jobban kéne értékelni. És én most egy egyszerű megoldást is találtam arra, hogy tényleg odafigyeljek rájuk, hogy minden napra akadjon valami örülnivaló. Az ötlet nem saját, legelőször ezen az oldalon láttam, de több magyar blogon is van hasonló rovat. Most végre az enyémen is lesz. Minden vasárnap összegyűjtöm azokat az apróságokat, amik örömet okoztak a héten, még akkor is, ha csak egy szelet csokiról volt szó. Itt is az első: 

forrás: weheartit.com
  • 2 új jeggings, jupí! 
  • tanítási szünet
  • hosszú idő után újra színes körmök
  • Gilmore Girls az elejéről (megint)
  • már ketten is elkezdték a játékot
  • ottalvósdi anyakáéknál
  • héjában sült krumpli 
  • kirándulás Sirokba Grétával és a zéletem édesével
  • brendnyú pirosító ecset
  • mamaféle emeletes csokis süti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése