2014. június 23., hétfő

arról, hogy visszatértem, és mi a fene történt eddig

Na. Itt vagyok. :) 
Ha jól látom,  többé-kevésbé épkézláb bejegyzéssel utoljára novemberben jelentkeztem. Azóta történt annyi minden, hogy nehéz lenne összefoglalni, szóval ezt passzolnám is. Viszont visszatérek, bízzunk benne, hogy nem csak a nyárra: egy jó napi időbeosztás kiépítése az idei fogadalmaim között van, remélhetőleg nyáron sikerül is, és aztán állandó helye lesz a blognak is a napi rutinomban. Vagy nem. :) Mindenesetre próbálkozom. A héten még jelentkezem, addig viszont lehet nézegetni az alábbi képes összefoglalót arról, hogy mégis mi a fene történt eddig.


Az egyik szuperság, amit azóta sem mutattam meg, ez a kis vicces ételhordó az ebay-ről. Sajnos, azóta már szinte teljesen lekopott a minta, de azért még mindig szeretem. 

Volt itt tiramisu, túrórudi torta, mindenféle muffinok (nem akarok dicsekedni, de a szilveszteri csokis és kandírozott narancshéjas isteni volt), a fogyókúra keretében zabpalacsinta, meg ami még nincs a képen (csokis-narancsos "ómájgádezbaromifinom" tiramisu például).

Ö, igen. Szóval volt fogyókúra. 1200 kcalos diéta, plusz mozgás, és baromi kitartó voltam, csak nem eléggé. Vagyis: lefogytam annyit, amennyit akartam (7 kg), de aztán egyre kevésbé figyeltem oda az étkezésre, még kevésbé a mozgásra, úgyhogy 2-3 kg visszjött. Na, lesz még itt nemulass. A lényeg, hogy normálisan reggeliztem, általában tojást. Amiből még muffin is lett. :)
Az alsó pedig a "mit iszom reggel" című kép: C-vitamin, kapucsínó, vaníliás zöld tea sztíviával és grapefruit mag kivonattal, magnézium, hajvitamin. :)

:D

Prézlinek szülinapja volt, aztán meg anyuka lett. A kölyköket nem zabáltam meg, akármilyen édesek is voltak, hanem elkeltek. Viszont új falkatag is érkezett: Mambo, a fekete krampuszlány. :)

Gréti Egerben járt. Játszóházban és -téren, meg moziban voltunk. Bizony. 

 Szánkózás Aldebrőn.

 Én készítettem Gréti jelmezét. (Köszi Praktika!) Jó, Gogi is segített. Szerintem baromi vicces lett. 

Itt azt se tudom, mi van. Az 1. valami mozi, talán az Éhezők viadala - Futótűz, de nem vagyok benne biztos. A 2. budapesti továbbképzés alkalmával készült (ugyanis többször is készültem képes poszttal, de a képezésnél tovább nem jutottam). 3. Grétivel karácsonyi angyalkát készítettünk spatulából. (Megint köszi, Praktika.) 4. kisoroszlánt simogattunk Gyöngyösön. 5. pótszilveszter Aldebrőn. 6. Olvastam. Itt épp A menekülő embert. 6. Gidus, a túlélő, aki kutyának hiszi magát. 

Szilvásváradi szuppppörhétvége, pont a szütyinapomon.<3
(Ja, egy titkos, rejtélyes üzenet a képen szereplő Életem Édesének: HÉT <3)

Ha már én is előkerültem... mondom, többször készültem képes bejegyzéssel, úgyhogy szelfik is vannak: az első a "nem jó rám a ruha, amit felpróbáltam" című, a másik pedig az "ilyen szekkszi az új télikabátom az íbéjről". Noszvajon Katniss Everdeent játszom (haha), és idén februárban meg életemben először vééééért adtam. 

Egyébként Gréta meg már 9 (!!!!44négy) éves. Durva. Színt játszik és tékvandózik. Vagymi.

Az isiben meg mindenféléket csináltunk, meg csináltam (többek között helyettesítettem technikán. Szupi volt.)

Híradással leszek. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése