2015. február 14., szombat

januárról

 Igazából néma csöndben kéne közzétennem ezt a bejegyzést is, mert ha nekiállok gépelni, félő, hogy olyan ökörségeket fogok írni, hogy "visszatértem", vagy "nem hiszel a szemednek, mi? újra blogolok, jessz", aztán pedig 6 hónapnyi tél és csend és hó és halál... Na, a lényeg, hogy most beteg voltam, úgyhogy volt időm képeket buzizni. Aztán meglátjuk, mi lesz. Vannak terveim, de ne is törődjünk velük. Hétfőn már megint dolgozom ugyanis. :) Szóval: heló! <3





 Szerintem ennél jobban nem lehet kezdeni az új évet. 
#banánoszabpelyhesmuffinjessz
 Szilveszteri maradék.
 Biztos bíníz. Biztos.
 Tényleg nem tudom, mi olyan vicces...
 Paprikás diétás csirke, omnomnomnom...
 Beszt tájm of dö déj. Na jó, nem. Beszt tájm of dö vörkáut.
 Tudnám értékelni, ha nem ragasztgatnál üzeneteket a liftajtóra. Haha. Egyébként az illető elég sok energiát feccölt bele, ugyanis - most figyelj! - az üzenet laminálva volt. LAMINÁLVA!!!!444négy
 Utálok vasalni. És reggelenként nagyon idióta rajzfilmek mennek a kártúnnetvörkön.
 Eská minyon.
 Vááááooo, benne voltam a tévében. :)
 Fogkefetartó. Néhányan pohárban tartják. Micsoda hülyeség.
 Csokis-narancsos tiramisu. <3
 Hepibörzdéjbébi.
 A webox szupi!
 Túl sokat vártam tőle.
 Rakott krumpli rendelésre.
 Már majdnem harminc vagyok.
(Nyugi, csak vitaminok. :))
 Terensszel. :)
 Helló, Miskolc!
(Kft koncert volt. Hipiszupi.)
 Na, ez a beszt tájm of dö déj. (Csilis volt. Meg ét.)
 Galambkiállításon voltunk.
 Világ legaranyosabb kismackóikutyái. 
Tibeti masztiffot valaki? Van egy csomó eladó.
 Party hard.
 Zf Eger - Olympiakosz 10-9
 Bunheads <3
 Dr. Cox <3
Kedvesek. Máskor is hagyom, hogy szívják a vérem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése