2015. február 26., csütörtök

szerelemcsütörtök #12




Élien!
Újra szerelemcsütörtök!
Juhú!







forrás: meindm.at
 Általában Balea tusfürdőket szoktam venni, mert a) pénztárcabarát, b) baromi jó illatuk van, de most beteg voltam, és Életem Édesét küldtem el tusfürdőt venni, azzal, hogy legyen gyümölcsös. Hozott is egy kókuszos-nektarinos Baleát, meg ezt a csodát, mert nem tudott dönteni. Ezzel kezdtem, a másikat már ismertem. Annyira szupi ez a tusfürdő, hogy elmondhatatlan. Olyan, mintha mirinda szelettel tusolnék, leszámítva persze, hogy tiszta leszek, nem csupa ragacs, meg túró, de az illat... Szóval, még el sem fogyott, de hétfőn beugrottam venni még egyet. A biztonság kedvéért. Csak, hogy legyen. Mindig.

forrás: mannaszappan
Na jó, tökre nem hercegnős téma jön. Ideje tisztázni, szóval tessék megkapaszkodni: ugyan böfögni csak a legritkább esetben szoktam, de egyáltalán nem pukizok szivárványt, pillangókat, meg ilyenek. De nem ezekről akarok írni, hanem hogy alapvetően nem rózsaillatú a hónaljam. Nem is harmatos hajnal. Illetve nem volt. Eddig. 
Ezelőtt a hónaljam is Baleás cuccokkal volt ápolva, de az utóbbi időben apró problémám akadt. Meg egyébként is kicsit birizgált, tízes skálán mennyire egészségtelen megoldás az izzadság gátlása. Mármint: izzadni mindenképp kell.
Szóval sokat olvasgattam, és végül úgy döntöttem, próbát teszek a manna krémdeóval. Azt kell mondjam: zseniális. Kissé izzadok, ofkorz, de leszámítva az első egy hetet szuper illatom van. (Nyáron meglátjuk, mi lesz.) Az ára nem túl baráti, de úgy látom, sokáig elég lesz. Fain.

forrás
bal: whiteforadventures
jobb: YouRealyBeauty.com
Hajnövesztés volt megint, de sajnos rá kell jönnöm, hiába ábrándozok hosszú, szekkszi fürtökről, meg vagány fonatokról, nekem a rövidebb haj jobban áll. Pl. ez a Claire-hair ( :D tuuudod, Clairebear...) tetszik is (bár az én sérómmal nyilván rengeteg nyűggel jár). Egyelőre azért a fodrászhoz nem megyek, mert képes lesz megint rövidebbre vágni, mint szeretném. (Vagy rábeszélni valami egész másra.)

forrás: moly.hu
"Ám egy csütörtöki napon, csaknem kétezer évvel azután, hogy valakit felszögeztek a fára, mert azt mondta, milyen remek is lenne, ha az emberek a változatosság kedvéért kedvesek volnának egymáshoz, egy rickmansdorfi kávéházban magányosan üldögélő lány rájött, hol volt kezdettől fogva a hiba, és hogyan lehetne a világot kellemessé és széppé tenni. A megoldás ezúttal helyes volt, bevált volna, és még csak föl se szögeztek volna senkit sehová.
Bármily szomorú is, a leány nem jutott el a telefonig, hogy beszámolhasson valakinek a felfedezésről, mert egy szörnyen ostoba katasztrófa meggátolta benne; a megoldás így mindörökre elveszett.
Ez a történet nem a leányról szól."

Sci-fi volt most soron, és gondolkodtam, hogy Adams vagy Asimov, és nem azért döntöttem Adams mellett, mert betűrendben ő van előbb. Arra a következtetésre jutottam, hogy Az alapítvány mégis sci-fibb, mint a Galaxis Útikalauz, ezért azt inkább nyárra hagyom, amikor nem százfelé kell figyelnem. Azért az Útikalauzhoz is kell megfelelő hangulat. És minden tiszteletem. Elképzelni nem tudom, hogy lehet egy egész trilógiányi hülyeséget összehordani öt részben. 


forrás: gifsoup

A betegségben az egyetlen jó dolog, hogy lehet sorozatmaratont tartani. Mondjuk, lehet Dokikat nézni.

forrás: pinterest
Vicces, mert ezt pont ma néztem meg. Gondolom, ha nem, akkor a Kingsman került volna ide, ami jóvoltjóvolt, de nem az igazi. Szóval ma néztem, mert beteg vagyok, és nem lehet egész nap Dokikat nézni. (De.) Mert klasszikus. Mert Rob Reiner rendezte a Velem vagy nélküledet, A bakancslistát, mert Nora Ephron a forgatókönyvírója a Julie és Juliának, és ha ők ketten találkoznak, az nem lehet olyan szörnyű. Mert klasszikus.(?) Billy Crystal zseniális, Meg Ryan olyan Meg Ryan. De alapvetően bájos, és itt az a dolga. (Emlékszem, régen nagyon oda voltam érte, de ebben a filmben is a kiborulós jelenete sem a színészet csúcsa.) Ja, és a zene is szuper volt.



Azt hiszem, december óta tart a szerelem.

forrás: pinterest
 A napokban elemi erővel tört rám a "TAVASZT AKAROK!!!!444négy" érzés. Gondolom, még sokat kell várni, de nagyon szeretnék már pulcsiban, biciklikvel munkába tekerni. 

forrás: pinterest

nincs hozzáfűznivalóm.


Fodor Ákos 

(1945-2015)

TÜNDÉRTAKTIKA

pár percet itt tölt,
hogy utóbb időtlenül
hiányozhasson




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése